Zapraszamy na szkolenie w dniu 23 listopada na godzinę 10.30 do siedziby naszej Izby Lekarskiej.

W oczekiwaniu na periodontologa - jak można pomóc pacjentom z chorobami przyzębia w warunkach praktyki ogólnostomatologicznej?
Szkolenie prowadzi:
Dr hab. n. med. prof. Natalia Lewkowicz - Profesor Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Kierownik Zakładu Chorób Błony Śluzowej Jamy Ustnej i Przyzębia.

Choroby przyzębia dotyczą znacznego odsetka populacji dorosłych pacjentów.
Wraz z zaawansowaniem zapalenia przyzębia maleją szanse na przywrócenia zdrowia i funkcji w obrębie jamy ustnej.
Zapalenie przyzębia nie tylko ma wpływ na pogorszenie zdrowia jamy ustnej, ale także na zdrowie ogólne. Dlatego tak ważna jest umiejętność wczesnego wykrywania takich pacjentów w swoim gabinecie i udzielenia im wsparcia w zakresie leczenia periodontologicznego.
Podczas wykładu zaprezentowane będą praktyczne wskazówki dotyczące wykrywania chorób przyzębia oraz pierwszych kroków postępowania z takimi pacjentami w warunkach praktyki ogólnostomatologicznej.
Wiele procedur w ramach pierwszego i drugiego etapu leczenia chorób przyzębia może być skutecznie wykonana w każdym gabinecie stomatologicznym.

Zaprasza Lidia Zaleska - Przewodnicząca WSLS

Harmonogram kolejnych szkoleń.

14 grudnia zapraszamy na tradycyjne Mikołajki Rozmiar: 11102 bajtów

11 stycznia 2025 "Wydłużenia koron klinicznych zębów- wstęp do mikrochirurgii periodontologicznej" dr Paweł Porczyk

Zaprasza w imieniu Zarządu WSLS
Lidia Zaleska - Przewodnicząca WSLS

Zobacz szkolenia które odbyły się w 2023 i 2024 roku.